حلقه هوشمند بیوا Biva Smart Ring

ویژگی های محصول :
وزن3500 گرم
ابعاد285 × 280 × 270 سانتیمتر
رنگ

مشکی, طلایی

برند

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

سایز

10, 11, 12, 8, 9

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • استاندارد مقاومت در برابر رطوبت و آب: 5ATM
  • دارای سایز‌های 8 تا 12
  • پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون
  • شارژدهی تا 7 روز
  • بررسی وضعیت خواب
  • پایش بیش از 150 حالت ورزشی
شناسه محصول: Biva Smart Ring دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

2,675,000 تومان

[installment_box]
مشکی
طلایی

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

حلقه هوشمند Biva Smart Ring

حلقه اورا برای سال‌ها به عنوان تنها حلقه هوشمند برای علاقه‌مندان به فناوری و افراد مشهوری که می‌خواهند خواب و سلامتی خود را ردیابی کنند بود. اما رفته رفته بیشتر شرکت‌های تکنولوژی به سمت تولید حلقه هوشمند خاص خود رفته‌اند. در این بین شرکت بیوا نیز وارد این رقابت شده و حلقه هوشمند خود را یعنی حلقه هوشمند بیوا Biva Smart Ring روانه بازار کرده است.

طراحی ظاهری
اولین موردی که در حلقه هوشمند بیوا توجه شما را به خودش جلب می کند، طراحی جذاب آن است. این حلقه دارای دو رنگ طلایی و مشکی در سایز‌های 8 تا 12 بوده که بسته به سلیقه و سایز انگشت خود می‌توانید آن را تهیه کنید. برای پیدا کردن سایز انگشت خود می‌توانید به عکس سوم گالری مراجعه کنید. حلقه هوشمند بیوا Smart Ring از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. وزن این حلقه برابر 4.4 گرم بوده که باعث شده استفاده از آن در طول شبانه روز باعث خستگی شما نشود و همچنین بتوانید از آن در زمان خواب نیز استفاده کنید.

پایش بیش از 150 حالت ورزشی
حلقه هوشمند Biva Smart Ring فعالیت های شما را در طول روز با دقت بالا ردیابی می کند. به عنوان مثال، حلقه تناسب اندام گام های شما، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده را ردیابی می کند. علاوه بر این، حلقه هوشمند بیوا دارای حالت های مختلف ورزشی مانند پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری است. حلقه سلامتی بیوا فعالیت های شما را دنبال می کند و به شما امتیاز می دهد تا سبک زندگی فعال تر را تشویق کند!

دارای استاندارد 5ATM
حلقه هوشمند بیوا Smart Ring دارای استاندارد مقاومتی 5ATM است که به معنای مقاوم بودن حلقه در برابر آب است و برای استفاده روزانه مناسب است و پاشش مستقیم آب روی آن، شستن دست و… مانعی برای آن ایجاد نمی کند.

پایش عناصر سلامتی
با استفاده از حلقه هوشمند بیوا می‌توانید انواع فعالیت های داخلی و خارجی را پایش کنید. به سادگی با پوشیدن حلقه، قدم ها، مسافت، کالری و سرعت، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و سطح استرس خود را را ردیابی کنید. داده‌های تمرینی دقیق را تجزیه و تحلیل کنید تا عملکرد خود را بهبود بخشید و از محدودیت‌های خود فراتر بروید. برای بررسی اطلاعات بدست آمده باید به اپلیکیشن Qring مراجعه کنید.

تجزیه و تحلیل جامع خواب
حلقه هوشمند بیوا قادر بوده وضعیت بدن شما در زمان خواب را بررسی کند. درک جامع رفتار خواب و وضعیت فیزیکی با تجزیه و تحلیل کارایی خواب، تأخیر، زمان، مرحله، حرکت و موارد دیگر. ویژگی ردیابی خواب آن را به یک همراه سلامتی ایده آل تبدیل می کند.

شارژدهی تا 7 روز
حلقه هوشمند بیوا دارای یک باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت خوبی است. میزان نگهداری شارژ باتری در حلقه ها بسته به استفاده شما می‌تواند تا 7 روز ادامه داشته باشد.
برای شارژ کردن حلقه هوشمند Biva Smart Ring نیز می توانید از طریق شارژری که داخل آن قرار گرفته، حلقه را به آن متصل کرده و شارژ کنید.

استفاده به عنوان شاتر ریموت دوربین گوشی
حلقه هوشمند بیوا را می‌توانید به عنوان یک شاتر از راه دور عکاسی استفاده کرده و به شما امکان می دهد بدون کمک گوشی سلفی یا عکس های گروهی بگیرید. حتی زمانی که تنها هستید به راحتی می توانید عکسی عالی را ثبت کنید.

سازگاری و بلوتوث
حلقه هوشمند بیوا، با اندروید 8 به بالا و IOS 12 به بالا سازگاری داشته و می‌توانید این حلقه را به دستگاه‌های خود متصل کنید. این حلقه دارای بلوتوث نسخه 5.0 می باشد. اگر دستگاه شما نیز دارای بلوتوث 5.0 باشد باعث اتصالی بهتر و بدون قطع و وصلی خواهید داشت؛ بعلاوه باتری کمتری نیز مصرف خواهد شد.

اقلام همراه

در بسته بندی حلقه هوشمند Biva Smart Ring علاوه بر حلقه کابل شارژ، دفترچه راهنما وجود دارد.

وزن3500 گرم
ابعاد285 × 280 × 270 سانتیمتر
رنگ

مشکی, طلایی

برند

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

سایز

10, 11, 12, 8, 9

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حلقه هوشمند بیوا Biva Smart Ring”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
حلقه هوشمند بیوا Biva Smart Ring

حلقه هوشمند بیوا Biva Smart Ring

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید