برند:

عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM

ویژگی های محصول :
وزن3500 گرم
ابعاد285 × 280 × 270 سانتیمتر
رنگ

مشکی, قهوه ای

برند

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • دارای فریم‌ از پلیمر TR90 محصول سوییس
  • عدسی ها با قابلیت Polarized و UV400
  • محافظت از چشم در برابر اشعه‌های UVB ،UVA و UVC
  • فریم بسیار سبک و مقاوم
شناسه محصول: MiJia polarized sunglasses MJTA02LM دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

1,649,000 تومان

[installment_box]
مشکی
قهوه ای

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM

بهترین راهکار برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید و همچنین جلوگیری از ایجاد اختلال در بینایی آن هم زمانی که نور محیط زیاد است، استفاده از عینک آفتابی مناسب است؛ این موضوع زمانی اهمیت خودش را بیشتر نشان می‌هد که در فصل گرم سال باشید. عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM محصولی است که دقیقاً چنین ویژگی‌هایی دارد. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

چرا عینک آفتابی Xiaomi MiJia MJTA02LM از چشمان ما مراقبت می کند؟
بهتر است بدانید که نور خورشید از خود اشعه‌های مختلفی با طول موج‌های متفاوت ساطع می‌کند؛ دو تا از این اشعه‌ها که به سطح زمین نیز تابیده می‌شوند، تحت عنوان‌های UVB و UVA هستند. اشعه‌های UVB اشعه‌هایی هستند که سبب آفتاب سوختگی می‌شوند و اشعه‌های UVA آن‌هایی هستند که به عمق پوست نفوذ کرده و باعث تغییراتی در آن شده که به مرور پیری زودرس پوست، از جمله چین و چروک‌ها را سبب خواهند شد.

کمپانی شیائومی برای تولید عینک افتابی پلاریزه شیائومی MiJia MJTA02LM استانداردهای مختلفی را در نظر گرفته که با توجه به آن‌ها توانسته محصولی با کیفیت بالا را برای کاربران خود تولید کند. این عینک شیائومی در دسته بندی عینک آفتابی‌های بزرگ قرار می گیرد که دلیل اصلی آن هم حفاظت کامل از چشم و پوست دور چشم است که در برابر اشعه‌های آفتاب به خوبی از آن‌ها محافظت شود. پوست دور چشم یکی از حساس‌ترین قسمت‌های صورت است که به علت نازک‌تر بودن آن، حتی ممکن است با اشعه‌های خورشید و دریافت مقادیر زیاد آن دچار تیرگی و حتی فرورفتگی‌های اطراف چشم شود. برای ساخت عینک دودی Xiaomi MiJia polarized sunglasses، استانداردهای مختلفی را در نظر گرفته‌اند. عینک آفتابی شیائومی از چشم در برابر اشعه UV به خوبی محافظت می‌کند. عینک آفتابی Xiaomi MiJia MJTA02LM به خوبی می‌تواند در برابر اشعه‌ UVB و UVA و UVC نیز مقاومت داشته و از چشم‌ها و پوست اطراف آن محافظت نماید. بنا به گفته شرکت سازنده، این عینک تا 99 درصد در مقابل انواع اشعه‌ها از چشم شما محافظت می‌کند.

ویژگی های فریم
فریم یا قاب این عینک، از پلیمر از جنس TR90 ساخته شده است که محصولی از کشور سوییس بوده و علاوه بر داشتن سبب وزن کم آن و در عین حال مقاومت به نسبت بالای عینک شده است. وزن کلی عینک دودی Xiaomi MiJia polarized sunglasses تنها 25 گرم بوده و ابعادی برابر 148x151x54 میلیمتر دارد. ابعاد بخش‌های مختلف این عینک را می‌توانید در گالری ببینید. فریم این عینک به شکلی بوده که از روی صورت شما لیز نمی‌خورد. همچنین بخش دماغی آن نیز به شکلی طراحی شده که به بینی شما فشار نیاورده و ردی روی آن بر جا نگذارد.

مشخصات عدسی عینک آفتابی Xiaomi MiJia MJTA02LM

عدسی استفاده شده در عینک دودی Xiaomi Mi Polarized Navigator از نوع TAC است. این متریال محصول کشور آلمان بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. در مجموع این عدسی 11 لایه دارد. لایه اول و سوم ضد خراش بوده و لایه دوم ضد اشعه فرابنفش یا همان UV است. 8 لایه بعدی نیز برای کاهش اختلالات نوری بوده و نقش پولاریزه کردن را دارد.

عدسی ها با قابلیت پولاریزه و UV400
عینک افتابی پلاریزه شیائومی MiJia MJTA02LM قابلیت Polarized نیز دارد. در توضیحی کوتاه می توان گفت که پولارویز بودن عدسی ایجاد دو قطب نوری می کند که اشعه‌های فرابنفش و مضر خورشید را دور می کند و نور و رنگ واقعی و طبیعی را به چشمان شما می رساند. در واقع عدسی های پولاریزه بازتاب نور منعکس شده از سطوح براق و نورهای خیره کننده را فیلتر می کند و در بهبود دید تاثیر بسزایی دارد. اگر بخواهیم در واقعیت مثالی بزنیم؛ بازتاب تصویر داشبورد خودرو در شیشه جلو گاها آزاردهنده است که این عدسی ها آن را فیلتر می کند. گفتنی است که این عدسی ها باعث می شود که عینک شیائومی دارای UV400 باشد. گفتنی است که این عدسی ها از چشم‌ها در برابر نورهای درخشنده و بازتاب آن‌ها نیز محافظت می‌کنند و همچنین باعث بهبود قدرت بینایی و همین‌طور کاهش خستگی چشم خواهند شد.

اقلام همراه
در پک محصول به غیر از عینک دودی Xiaomi MiJia polarized sunglasses ، یک کیف حمل و دستمال عینک نیز قرار دارد

وزن3500 گرم
ابعاد285 × 280 × 270 سانتیمتر
رنگ

مشکی, قهوه ای

برند

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM

عینک آفتابی شیائومی Xiaomi MiJia polarized sunglasses MJTA02LM

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید