اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Go 4 توان 4.2 وات

ویژگی های محصول :
وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

مشکی, آبی, قرمز

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

برند

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • توان کلی 4.2 وات
  • بلوتوث پایدار نسخه 5.3
  • قابلیت AURACAST یا اتصال دو اسپیکر
  • استاندارد مقاومت در برابر آب IP67
  • زمان پخش تا حدود 7 ساعت
شناسه محصول: JBL Go 4 دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

3,084,000 تومان

[installment_box]
مشکی
آبی
قرمز

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Go 4 توان 4.2 وات

در میان محصولات جدید، JBL Go 4 به عنوان یک اسپیکر قابل حمل، توجهات را به خود جلب کرده است. این اسپیکر با ویژگی‌هایی چون صدای پرقدرت و بیس قوی‌تر نسبت به مدل قبلی خود، در عین حفظ اندازه کوچک و قابل حمل بودن، توانسته است جایگاه خاصی در میان علاقمندان به صدا پیدا کند.

همچنین، با داشتن 7 ساعت زمان پخش، مقاومت در برابر آب و گردوغبار با گواهی IP67، بهره‌گیری از بلوتوث 5.3 با قابلیت LE Audio و اتصال چنداسپیکری از طریق برنامه JBL Portable و Auracast، اسپیکر JBL گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در شرایط مختلف محیطی و تجربیات صوتی متنوع است.

مشخصات اسپیکر JBL Go 4

اسپیکر JBL Go 4 دارای ابعاد 42*78*94 میلی‌متر و وزن حدودی 190 گرمی است. نوع طراحی و ابعاد و وزن اسپیکر بلوتوثی JBL Go 4 باعث شده شما بتوانید این محصول را به راحتی با خود به هرجای حمل کرده و از آن استفاده کنید.
توان کلی اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 برابر با 4.2 وات است. صدای تولید شده توسط اسپیکر بلوتوثی JBL Go 4 بسیار شفاف بوده و می تواند صدا ها را با بیسی قوی به گوش شما برساند. بعلاوه اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 دارای باتری داخلی قوی قابل شارژ بوده و شما می توانید از طریق درگاه تایپ سی آن را شارژ کنید.
روی اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 کلیدهای کنترل تعبیه شده تا بتوانید عملکرد اسپیکر را کنترل کنید. بعلاوه یک بند نیز برای حمل راحت تر اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 در نظر گرفته شده است.

 

قابلیت های اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4

اسپیکر JBL Go 4 دارای بلوتوث نسخه 5.3 بوده که باعث اتصال سریع و پایدار می شود و بُرد آن حدود 10 متر (بدونه مانع و دیوار) است. از ویژگی های بلوتوث نسخه 5.3 می توان به اتصال پایدار، بدون قطعی و مصرف کم باتری اشاره کرد.
یکی از قابلیت های مهم اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 قابلیت AURACAST یا اتصال دو اسپیکر JBL Go 4 به یکدیگر بوده که یک اسپیکر به کانال چپ و اسپیکر دیگر به کانال راست تبدیل خواهد شد و می توانید به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید. قابل ذکر است شما می توانید مدل های مختلف اسپیکرهای JBL که از قابلیت AURACAST پشتیبانی می کنند را به همدیگر متصل کنید. برای این کار کافی است دکمه اتصال اسپیکر ها را فشار داده تا دستگاه ها به یکدیگر متصل شوند.

 

دارای استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67
اسپیکر بلوتوثی JBL Go 4 دارای استاندارد IP67 بوده که باعث شده این اسپیکر در برابر گرد و غبار، رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاومت داشته باشد. البته بهتر است شما از ریخته شدن آب بر روی این اسپیکر بلوتوثی جی بی ال جلوگیری کنید.

پخش موزیک تا 7 ساعت با اسپیکر بلوتوثی JBL Go 4
اسپیکر JBL Go 4 دارای باتری داخلی قابل شارژ بوده و طبق گفته ی شرکت جی بی ال با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط (صدای 50 درصد)، شما می توانید تا حدود 7 ساعت از آن استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث جی بی ال گو 4 شما به حدود 3 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر جی بی ال یک درگاه تایپ سی تعبیه شده است.
قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و احتمال دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

مشکی, آبی, قرمز

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Go 4 توان 4.2 وات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Go 4 توان 4.2 وات

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Go 4 توان 4.2 وات

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید