چراغ هوشمند بیسوس Baseus Sunshine DGDG000102

ویژگی های محصول :
وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

سفید

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • نور گرم و ملایم
  • دارای سنسور حرکتی
  • یک بار شارژ، یک سال استفاده
  • قابل استفاده برای نقاط مختلف
  • قابل استفاده به عنوان چراغ مطالعه
شناسه محصول: Baseus Sunshine DGDG000102 دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

962,000 تومان

[installment_box]

موجود

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

چراغ هوشمند بیسوس Baseus Sunshine DGDG000102

این چراغ هوشمند از باسئوس نور ملایمی را برای شب فراهم می‌کند. می‌توانید آن را در داخل کمد دیواری قرار دهید؛ بر روی میز کار خود نصب کنید یا در هر مکان دیگر از نور آن استفاده کنید. نور منتشر شده از این چراغ، چشم را اذیت نمی‌کند و فاقد Blue Light است.

ویژگی‎های ظاهری

بدنه‎ای از مواد پلی‎کربنات نسوز و پلاستیک مقاوم ABS دارد و در برابر آسیب و حرارت بسیار مقاوم است. ابعدی بسیار مینیمال برای آن درنظر گرفته شده که شامل اعداد 23*40*170 میلی‌متر است. وزن 73 گرم آن هم مینیمال بودن آن را اثبات کرده و به دلیل سبک بودن به راحتی قابل جابجا کردن است. پایه آن با استفاده از چسب بسیار قوی 3M روی هر سطحی می‌چسبد و با قدرت مغناطیسی لامپ را جذب می‎کند.

روی بدنه آن دو کلید طراحی شده؛ یک کلید پاور که برای روشن و خاموش کردن کافیست آن را 2 ثانیه نگه دارید. این کلید برای تغییر حالت ATUO هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلید دایره‌ای شکل بزرگی هم روی بدنه مشاهده می‌کنید که برای تغییر حالت DAUTO استفاده می‌شود و در صورتی که نیاز دارید سنسور آن غیرفعال شود و به طور مداوم روشن بماند از لسن کلید می‌توانید کمک بگیرید.

روشنایی خودکار

چراغ خواب هوشمند بیسوس مجهز به عناصر القایی دوگانه سنسور حرکتی PIR و حساس به نور القایی است و با دریافت هرگونه تحرک، به صورت کاملا هوشمند روشن شده و اگر راهرو، اتاق یا انباری، زیر کابینت و داخل کمد دیواری شما نیاز به منبع نور با این کارکرد دارد، می‌توانید از این چراغ خواب بی‌نظیر استفاده کنید. بعد از 20 ثانیه که هیچ حرکتی نباشد به صورت خودکار خاموش می‌شود.

عمر بالای باتری

چراغ خواب DGDG000102 بیسوس بسیار کم مصرف است و توانی برابر با 0.63 وات دارد. دارای باتری با ظرفیت 800 میلی‌آمپرساعت است؛ ورودی 5V/1A را داراست و در مدت کوتاه 2 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. پس از شارژ کامل هم برای 365 روز جوابگوی شارژ خواهد بود. این میزان روشنایی با توجه به 5 بار روشنایی در شبانه‌روز است. فرایند شارژ با کمک کابل شارژ تایپ‎سی که در بسته‎بندی آن قرار گرفته انجام می‌شود. در صورت روشن ماندن به صورت مداوم هم تا 8 ساعت شارژ باتری کافیست.

درون لامپ بیسوس تراشه هوشمندی قرار گرفته که بعد از شارژ کامل باتری به صورت خودکار خاموش می‎شود و از شارژ و تخلیه بیش‌ازحد جلوگیری می‎کند.

وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

سفید

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ هوشمند بیسوس Baseus Sunshine DGDG000102”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
چراغ هوشمند بیسوس Baseus Sunshine DGDG000102

چراغ هوشمند بیسوس Baseus Sunshine DGDG000102

962,000 تومان

موجود

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید