برند: baseus

هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل Baseus Bowie MA20 A00054600113-00

ویژگی های محصول :
وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

مشکی

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • مقاوم در برابر پاشش قطرات آب با گواهی IPX6
  • نویز کنسلینگ با فناوری ANC
  • شارژدهی:حدود ۸ ساعت با ولوم ۷۰ درصد
  • حدود ۳۵-۳۸ ساعت با ولوم ۷۰ درصد و همراه کیس شارژ
شناسه محصول: Baseus Bowie MA20 A00054600113-00 دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

2,798,000 تومان

[installment_box]

موجود

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie MA20 A00054600113-00

هدفون بیسوس مدل Bowie MA20 با صدایی فوق‌العاده شفاف و به‌دوراز هر گونه نویز، شما را متحیر خواهد کرد. طراحی شیک و زیبا در کنار امکاناتی بی‌نظیر خیال شما را از بابت داشتن هدفونی اقتصادی و درعین‌حال کارآمد راحت می‌کند.

 

طراحی ساده و زیبا

در ساخت این هدفون، ترکیبی از مواد پلی‌کربنات نسوز و پلاستیک ABS و PC استفاده شده است تا هم وزن آن کاهش یابد و هم بدنۀ مقاومی در برابر ضرب‌خوردگی و حرارت داشته باشد که نتیجۀ آن یک کیس زیبا و مقاوم با طراحی زیباست.

 

سبک و با‌کیفیت

اگر موسیقی نقش مهمی در زندگی روزمره شما دارد، مطمئناً از طراحی مدل Baseus Bowie MA20 راضی خواهید بود. سبک، باکیفیت و دارای قلاب‌های مخصوص گوش که باعث راحتی در استفاده می‌شود و امکان افتادن از گوش را به‌شدت کاهش داده است، همچنین می‌توانید ساعت‌های زیادی، بدون خستگی و ناراحتی از آن استفاده کنید.

بیسوس Bowie MA20 از قابلیت تاچ پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از طریق تاچ، اکثر دستورات را به هدفون منتقل کنید. از جمله عملکردهای این هدفون، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • پخش و متوقف کردن موسیقی
  • تنظیم صدا
  • جواب‌دهی به تماس‌های ورودی و قطع‌کردن آن
  • تغییر حالت‌ها و تغییر آهنگ

 

صدایی شفاف مکالمه‌ای بی‌نقص

با هدفون بیسوس MA20، می‌توانید تنها روی چیزی که گوش می‌دهید، تمرکز کنید و هر صدای آزاردهنده‌ای را حذف کنید. دیافراگم‌های دوگانه تیتانیوم و مبدل‌های بزرگ، به همراه درایورهای 10 میلی‌متری آن، کیفیت صدایی بی‌نظیر را به همراه بیسی عمیق، تولید می‌کنند.

هدفون بی سیم بیسوس MA20، مجهز به 4 میکروفون به همراه قابلیت حذف صداهای مزاحم است که نتیجه آن صدایی شفاف، رسا و رضایت از برقراری مکالمه خواهد بود. به بیان دیگر، هدفون بی سیم بیسوس Bowie MA20 با بهره‌گیری از الگوریتم حذف نویز با فرکانس وسیع و قابلیت حذف نویز باد تا 48 دسی‌بل، صداهای مزاحم محیط را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مزاحمت از موسیقی مورد علاقه خود، لذت ببرید.

 

باتری قدرتمند

به لطف باتری لیتیوم پلیمری و پرقدرت کیس و هدفون‌ها، انتظار می‌رود که بتوانیم در حدود 8  ساعت با هدفون‌ها و 38 ساعت به همراه کیس شارژ  در حالت گوش دادن به موسیقی، از این هدفون استفاده کنیم؛ اما در صورتی که مکالمه به آن اضافه شود، شارژ آن بسیار زودتر از زمان اعلام شده به پایان می‌رسد.

برای شارژکردن آن نیز باتوجه‌به درگاه TYPE-C، تنها به حدود 1.5 ساعت زمان نیاز دارید تا بتوانید 38 ساعت از آن استفاده کنید؛ ولی دقت داشته باشید که برای شارژ کردن آن از آداپتور 5 وات استفاده کنید، ضمن این که هدفون از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

نکته: میزان شارژدهی فوق در صورت گوش‌دادن به موسیقی با رنج صدای 70 درصد است.

 

ویژگی‌ها و امکانات

امکاناتی که این هدفون داراست و ما را ترغیب به خرید آن می‌کند، غیرقابل‌چشم‌پوشی است که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

بلوتوث نسخه 5.3

درب کیس را باز کنید و در کمتر از چند ثانیه به دستگاه متصل شوید. این هدفون به هر گجتی که دارای بلوتوث باشد، متصل می‌شود. ورژن بلوتوث 5.3 برای این هدفون در نظر گرفته شده که دارای ویژگی‌های جذابی است که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • اتصال پایدار
  • کاهش مصرف انرژی
  • افزایش سرعت و برد بیشتر تا 10 متر

 

تکنولوژی AV

تکنولوژی AV به‌نوعی یکی از نقاط مثبت این هدفون است که باعث کاهش تأخیر صدا می‌شود، چیزی در حدود 0.038 ثانیه که هماهنگی کامل صدا و تصویر را تضمین می کند. این امکان توسط گیمرها و هر کسی که از تماشای فیلم لذت می برد، یک امکان فوق‌العاده و کاربردی است. این مدل از اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و به شما آزادی کامل را برای جابه‌جایی بین آن‌ها می‌دهد.

 

اپلیکیشن اختصاصی

هدفون بیسوس MA20 از یک برنامه اختصاصی پشتیبانی می‌کند که در آن شما حتی امکانات بیشتری دارید! می‌توانید سطح باتری خود را از طریق تلفن خود بررسی کنید. علاوه بر این، این برنامه 12 گزینه تنظیمات اکولایزر و همچنین 10 گزینه کاهش نویز را ارائه می دهد تا بتوانید صدا را به نحوی که دوست دارید بشنوید. این هدفون از دستیار صوتی Google Assistant نیز پشتیبانی می‌کند.

 

گواهی ضد آب

گواهی IPX6 به معنی ایمن بودن در برابر قطرات آب و باران است. این گواهی به شما اجازه می‌دهد تا بدون استرس زیر باران یا فضاهای نم‌دار از آن استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران خرابی احتمال آن شوید.

وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

مشکی

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل Baseus Bowie MA20 A00054600113-00”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل Baseus Bowie MA20 A00054600113-00

هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل Baseus Bowie MA20 A00054600113-00

2,798,000 تومان

موجود

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید