هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie WX5 A00051000213-00

ویژگی های محصول :
وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

سفید

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

[wcpas_product_attributes attribute="garanty"]
  • مجهز به بلوتوث 5.3 با کدک SBC/AAC
  • پشتیبانی از اتصالات چند نقطه‌ای
  • طراحی کاملا ارگونومیک و متناسب با گوش
  • دارای 4 میکروفون ENC
  • حداکثر شارژدهی هندزفری با احتساب شارژ باتری کیس تا 30 ساعت
  • 6.5 ساعت پخش با هر بار شارژ
  • دارای قابلیت کنترل لمسی
شناسه محصول: Baseus Bowie WX5 A00051000213-00 دسته: ,

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

1,964,000 تومان

[installment_box]

موجود

ضمانت اصالات کالا

ارسال سریع

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت کالا

هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie WX5 A00051000213-00

هندزفری Baseus Bowie WX5 صدای فراگیر شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند و دارای 2 حالت پخش موسیقی و تئاتر هستند. آنها از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه‌ها متصل می‌شوند و با عمر باتری تا 6.5 ساعت برجستگی دارند. این هندزفری بیسیم همچنین بسیار سبک و راحت هست و با صفحات لمسی داخلی آسان در استفاده هستند. مزیت اضافی آنها شامل 4 میکروفون است که به شما اجازه می‌دهد به آزادی در تماس تلفنی صحبت کنید.

ساده؛ جذاب؛ مقاوم

بیسوس این محصول خود را در دو رنگ آبی و سفید به بازار عرضه کرده؛ طراحی ساده‌ و ظاهر براق آن کاربرپسند هستند. چراغ کوچک LED طراحی شده روی کیس هم به عنوان نشانگر شارژ عمل می کند. ساختار این هدفون را پلاستیک مقاوم ABS و پلی‌کربنات‌نسوز تشکیل داده و در برابر آسیب‌هایی مانند ضربه و حرارت مقاوم است. وزن تقریبی آن 38 گرم است و لستفاده راحت را به همراه دارد. در ضمن برای حمل راحت‌تر آن بیسوس برای کیس جایگاهی برای اتصال بند در نظر گرفته و به آسانی می‌توانید آن را به کیف یا کوله پشتی خود متصل کنید.

در طراحی گوشی‌ها خبری از کلاهک سیلیکونی نیست اما به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و هنگام ورزش کردن از گوش نمی‌افتد. سبک و راحت هستند و هنگام استفاده طولانی مدت موجب اذیت و ناراحتی نخواهند شد.

قابلیت لمس

ایربادها از قابلیت تاچ برخوردارند و هنگام استفاده نیازی نیست برای انجام تنظیمات از گوشی استفاده کنید؛ با استفاده از قابلیت لمس می‌توانید عملکردهایی مانند توقف یا از سرگیری پخش، تنظیم صدا، رسیدگی به تماس‌های تلفنی، تغییر حالت‌ها و تغییر آهنگ را با لمسی آسان اجرا کنید. برای تنظیم صدا فقط کافی‌ست دست خود را روی گوشی به سمت پایین یا بالا بکشید.

ارائه صدایی عالی

Baseus Bowie wx5 دارای دیافراگم 13 میلی‌متری بوده؛ باسی قوی داشته؛ صدایی سه بعدی در دو حالت موسیقی و تئاتر را ارائه می‌دهد؛ حالت موسیقی میدان صوتی گسترده‌تری و غنای فوق‌العاده‌ای از جزئیات را ارائه می‌دهد و حالت تئاتر به شما این احساس را می‌دهد که در یک سالن کنسرت هستید.

همچنین به چهار میکروفون مجهز است که با قابلیت حذف نویز ENC به شما امکان برقراری تماس‌های شفاف را در اختیارتان قرار می‌دهد. این بدان معنی است که از این پس حتی اگر در مکان‌های شلوغ هم باشید دریافت و ارسال صدایی واضح را تجربه خواهید کرد.

اتصالی فوق‌العاده سریع و پایدار

جدیدترین نسخه بلوتوث 2021 یعنی ورژن 5.3 را برای اتصال برای این هدفون بی‌سیم انتخاب کرده‌اند تا تجربه سریع‌ترین اتصال را برایتان به ارمغان بیاورد؛ علاوه بر بهبود اتصال بلوتوث 5.3، ذخیره انرژی هم از قابلیت‌های آن است و کاهش مصرف باتری را به همراه دارد، البته این قابلیت زمانی قابل اجراست که دستگاه شما از این بلوتوث بهره‌مند است. قابلیت اتصال چند دستگاه هم برایتان فراهم است و در صورت تغییر اتصال دستگاه به دستگاهی دیگر نیاز نیست اتصال را از دستگاه قطع کنید. از کدک‌های صوتی رمزگشایی شده SBC و AAC هم پشتیبانی می‌کند.

هندزفری بی سیم بیسوس اتصالی تا 10 متر را ساپورت می‌کند.

 

وزن4500 گرم
ابعاد320 × 310 × 300 سانتیمتر
رنگ

سفید

برند

گارانتی

گارانتی معتبر شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie WX5 A00051000213-00”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie WX5 A00051000213-00

هندزفری بی سیم بیسوس مدل Baseus Bowie WX5 A00051000213-00

1,964,000 تومان

موجود

اینستاگرام ماه گجت برای مشاهده کد رهگیری پستی:کلیک کنید